המגזין העסקי
חזרה המגזין העסקי

טקטיקת אימון לצוות מכירות מנצח!

אימון למנהלים, לעובדים או לצוות, יוביל כל ארגון או עסק לביצועים טובים יותר ויסייע בדרך להשגת המטרות העסקיות הרצויות.

צוותי מכירות הנאבקים עם לידים לא טובים, עבודה ללא יעדי מכירות, ואיבוד הזדמנויות הם בדיוק אלו שירוויחו מאימון ובאופן לא מפתיע, יותר ויותר, מנהלי חברות ומנהלי מכירות פונים ל"אימון מכירות" כפתרון לשיפור הביצועים והעלאת גרף המכירות

ולמה לא בעצם?

אימון עסקי ואישי לחברי הנהלה הניב תוצאות לאורך שנים. על פי איגוד המאמנים הבינלאומי, חברה ממוצעת יכולה לצפות לתשואה של פי 7 מהשקעתה הראשונית באימון מכירות לחברי ההנהלה שלה.

ממש כמו באימון לחברי הנהלה בכירים, כך ניתן לצפות שאימון לצוותי מכירות יראה תשואה דומה ואף גבוהה יותר אם עושים אותו נכון.

אז מה צריך לעשות?

להגדיר מטרות ברורות ויעדים מדידים

יש לסמן לצוות את המטרה אליה שואפים להגיע, כך נדע שאנחנו בכיוון הנכון ובקצב הנכון.

מטרה ברורה ומנוסחת היטב, עם תאריך יעד מאפשרת בניית תכנית מכירות הדרגתית שכל הצוות יוכל להתכוונן אליה, לעקוב אחריה ולעמוד בה

לדאוג לספק לצוות אימון מכירות קבוע

אמנם חוקי המכירות הם חוקים אוניברסליים, אך ללא תרגול המותאם באופן ספציפי לענף בו אתם עוסקים, שימוש בשפה המקצועית הנכונה וטיפול בהתנגדויות באופן טבעי ולא מכני, העמידה ביעדים שהוצבו תהיה איטית יותר אם בכלל. לא לחסוך בסימולציות וביקורת בונה לאנשי הצוות ולהסביר להם שבדרך זו יוכלו להשתפר משמעותית מהזדמנות להזדמנות

לאכוף את הלמידה ואת העמידה ביעדים

למידה מתרחשת במשך זמן ועקומת הלמידה היא הדרגתית. יחד עם זאת, כאשר היא נאכפת ונמדדת, היא מתרחשת מהר יותר. הציבו לוח בולט במרכז החדר בו עובד הצוות, ציינו הישגים חדשים, תנו קרדיט כשמגיע ופידבק למטרת שיפור כשנדרש. ייצרו תחרות הבין חברי הצוות כך שמעבר למטרה הכללית חלקו גם מטרות אישיות. עבודת צוות טובה נמדדת כשכל אחד מחברי הצוות תורם את חלקו בפוטנציאל הגבוה ביותר שלו

לבחון את ההתקדמות ולא רק בתיאוריה

הלמידה טובה והכרחית אך אין טוב יותר מניסיון בפועל. תנו לצוות שלכם לצאת לשטח ולמכור, להשתפשף וללמוד מטעויות בזמן אמת. לא רק סימולציות!  בחרו לקוחות שהמחיר לאבד אותם, נמוך מהמחיר שיעלה לכם להכשיר איש מכירות טוב ותנו לו להתנסות. תופתעו לגלות כמה הלמידה מהירה יותר כאשר מדובר בניסיון אמתי.

למדוד יעילות ולהציג אותה

המידע שאתם צוברים תוך כדי תנועה מאפשר לכם להכניס מדדי עמידה ביעדים אותם תוכלו להציג בכל ישיבה, לבחון מגמת שיפור או הדרדרות, לזהות את נקודות העוצמה והתורפה של הצוות ולזוז קדימה.

 

מה אתם אומרים? מוכנים?

למקומות, היכון, רוץ…

  • facebook
  • twitter
  • linkedin
  • telegram
  • whatsapp

אולי יעניין אתכם גם

איך לכתוב תמצית מנהלים מנצחת?
איך לכתוב תמצית מנהלים מנצחת?
מהו מודל SWOT
מהו מודל SWOT
  • חדש

שוקלים שותפות עסקית? 10 שאלות שחשוב שתשאלו את עצמכם לפני כן

לתמצית המנהלים תפקיד קריטי בגיוס הון ומשקיעים. המדריך המלא ליצירת תמצית מנצחת!

האם הארגון שלך מסוגל לייצר יתרון תחרותי? יש דרך מדעית לבחון את הנושא- מודל SWOT